she's got the look!

det ser ut att bli en tuff & aktiv vecka! känns lite sisådär.

idag - skola + jobbintruduktion
imorgon - skola + jobb
onsdag -  körlektion + jobb + teorilektion
torsdag - skola + jobb
fredag - få gäster :)
lördag - släktkalas + utgång?
söndag - vila eller jobb

men jag ska inte klaga, ganska skönt att alltid veta vad man ska göra
och extra cash tackar man ju aldrig nej till?

idag var vi på fieldworks international för ett möte om framtida jobb
det är ett jobb där man sitter i telefon (ovanligt) men där gör man intervjuer
så det är lite nytt, och jag vet inte om det är min typ av ställe,
men vill de att jag ska gå på utbildning så är det klart att man ger det en chans!


om man möts halvvägs måste det bli lättare
men hur vet man att du vill gå halva vägen?


jag & joss satt på 3g en stund innan vi var tvugna att pendla
och började prata om marmaris. vi saknar att!
när slutar saknaden kännas?
enda sen jag kom hem  till sverige har jag velat höra av mig till dig
men jag vet att det inte kommer att ge något, du är 4 timmars flygresa härifrån :/




usch nu blev jag trött!
en kopp kaffe & bra film tack:)
 
jag har filten, vill du vara sällskapet?
natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0