just my day

vi viker oss på asfalten av skratt
ingenting kan röra oss i natt
ibland så dör jag litegrann
när du halkar med din tunga på en
bokstav i mitt namn

det är en bra dag, en dag som bara inträffar en gång om året
det är min dag!
& den har varit underbar
det är på såna dagar man vet vilka som bryr sig över huvudtaget :)
och det gör ni!

18 år & myndig är det som gäller nu då!


nej jag tänker inte berätta för någon, för nu vet jag precis vart alla står
jag tänker inte heller berätta något för dig, då jag saboterar allt!
jag står här på rutan, för efter ett tag kommer det säkert en ny ruta.
(även om du är rutan som gör mig gladast just nu.)





grattis till mig
natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0