jag minns allt som naglarna mot glas

jag har haft en superdag hittills!

lagat tomatsoppa, kollat på 2 avsnitt av greys, gjort ansiktsmask & inpackning i håret
nu laddar jag upp resten av bilderna från kära marmaris! (bättre sent än aldrig)

och sen väntar lite hårplattning, mat & sminkning! även hitta några vettiga kläder att ha på sig
sen ner till kauppis för att fira nina en stund innan jag far vidare till kajsa för en mysig kväll! :)

jag är ledsen för att vi inte hör av varandra som vi gjorde förr. för då hade vi egentligen inget att berätta, då vi delade allt tillsammans men ändå kunde vi prata i timmar om allt och inget. idag träffas vi inte ofta vilket gör ont ändå in i hjärtat. jag saknar dig, att umgås med dig ofta och dina goda råd. men jag har dig och det är det viktigaste, för jag kommer alltid att hålla din hand. du åkte idag, och jag hade velat träffa dig innan du åkte men jag är här när du kommer tillbaka med öppna armar.



nv3 & sp3

jag har nog aldrig upplevt så många bra saker med så många fina människor på så pass kort tid som vi ändå haft tillsammans. jag har nu känt er i 2 hela år och att veta att detta är det sista året vi någonsin kommer att gå tillsammans börjar kännas. att sluta 9:an och splittra klassen kändes hemskt, då jag trivdes så bra. men jag känner att detta kommer bli 1000 gånger värre, eftersom det inte finns några bättre. så det enda vi kan göra är att njuta av tiden fram tills 12 juni, göra saker vi aldrig gjort tillsammans & ha så jävla kul ihop! jag är ärlig när jag skriver att ni är de bästa!<3




<3


Kommentarer
Postat av: Cissi

och du är en del av den bästa klassen :)

2008-10-29 @ 09:47:26
URL: http://cissivelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0