jag ger mig, du får mig!

vilken dag, började kolossalt illa
men det är inget jag direkt vill prata om, för det är pinsamt!

sen vare marcus lektion, kul att läsa i typ 40 minuter.
ett riktigt sömnpiller
och matten var inte bättre den.

men sen hade vi mössprovning och det var skoj
det är inte lång tid kvar mina vänner :))


sen lite mys i matsalen & på stan för att sen åka hem
tog ut twister lite för att fota med, han "älskar" verkligen det!

och nu äre engelska som gäller
tror jag hatar grönquist lite ikväll ..


det är kvällar som denna som får mig att längta till på lördag
för då ska vi ha kul! världens bästa folk & världens godaste rosa pantern :)




baby & jag ;)
student 2009!


i like where you sleep, when you slepp next to me.

Kommentarer
Postat av: Josefine

HAHAHA!! FY FAAHN VA SCHNYGGA XP

2008-11-04 @ 19:41:05
URL: http://lifeofj0ssy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0