ibland så dör jag litegrann när du halkar med din tunga på en bokstav i mitt namn

godkväll!

jag hade supertrevligt igår! gick och shoppade med mamma, och hon var generös vilket alltid uppskattas (y) blev en foundation/puder & sen två mineralögonskuggor! :) sen lite grenaline men tyvärr hann vi inte till systemet innan de stängde så jag & mård får ta våra rosa pantern på onsdag när det vankas utgång!

sen vare hem och laga tacos, mumma! och efter det kom olivia så det blev lite småprat! :) martin kom med efter det och även henke & smart-sebbe! erik och mård ramlade med in en runda, men gick lika fort igen! sen kom filip, amanda, josé, kajsa, nadja &svante! och det blev skitsnack, skönsång & skratt som det alltid blir när man umgås med så fina människor.

utgång, men det var inget att hänga i granen så vi åkte hit igen för limbo & mys!
ni är underbara hela högen, & jag trivs med er =)

idag hare varit jobb med lilla joss
40 poäng, inte mycket att hurra för men det är däremot 650 kronor! (y)
& stertman har varit en ängel & städat lägenheten, taack!<3


nu slår ensamheten som ett slag i magen
mörkret sänker sig snabbare för varje dag
och man inser att man har sig själv att skylla

för hade jag velat på riktigt så hade jag gjort det för längesen
jag kan om jag vill, och blir trött på att höra det från alla
så jag förtjänar nog inte dig



nu åker två sockergryn ifrån mig
& det gör ont i hjärtat ;(
jag kommer sakna er!<3

jobb imorn
jobb & filmkväll på tisdag
jobb & fest + utgång på onsdag
fest med carro på torsdag?

DET ÄR LOV!
FYFAN VAD SKÖNT :)





mitt b' & jag <3

i dina andetag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0