hey honey

hade en skön dag hemma igår med TV, data & film :)

och idag ska jag in för att träffa b' en stund sen för att umgås med jackie ;p blir kanske en runda till fridace, kan ju inte bli annat än kul =) så får förhoppningsvis en riktigt trevlig dag!

och har jag riktig tur träffar jag dig ikväll! ;)


egentligen har jag inte så mycket mer att berätta än att jag saknar joss & jannie
det är dags att komma hem nu!





henke berättade när vi gick från michael's att han aldrig trivts i sin klass men att nu i trean trivs han som han aldrig gjort förut. det bevisar bara att vi är toppen ihop hela trean och jag hoppas alla trivs likabra som vi gör! :) visst finns det några utstickare, några som inte riktigt delar samma band som resten men vi som delar dessa band tillsammans trivs kanon! (hoppas ni trivs som jag gör)

natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0