får man ta hunden med sig in i himlen?

jag är sjukt trött, så trött att hade jag lagt mig hade jag somnat bums
men nu ska jag ha självdisciplin nog att inte somna utan öva på engelskan
det hade varit bra om du hade varit här med din visdom och kloka ord..

jobbigt på jobbet, gick bra typ första timmen sen bara rakt ner!
och det är många såna dagar nu med 20-30 poäng - INTE OKEJ! 


mamma är alltid så glad över mina beslut
hade hon kunnat hade hon låst in mig någonstans.
men nu har hon fixat det iaf, hon är en klippa!


de trampar över gränsen, eller så är de jävligt nära den. jag blir så trött på att man inte ens ska kunna få en rast med normala samtalsämnen eller feltolkningar. det ska inte vara såhär när det nästan bara vuxna man umgås med. man ska inte behöva gå därifrån bara för att det har gått för långt, vilket var precis det jag & joss fick göra igår! ;( och hade man gått och sagt vad man tyckte hade de tyckt att man var löjlig, känslig eller något åt det hållet. FY!


pernilla är en riktig pärla, även om jag kommer få sockerkickar på jobbet:)
och nu vill jag åka utomlands, spelar nästan ingen roll vart ;d
och jag vet att ni vill följa med (a)




bara du
, natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0