får jag luta min panna mot ditt trygga bröst?

kan man ha träningsverk i halsen efter att ha kört limbo?
för isåfall är det nog det jag lider av idag.

annars så har jag jobbat med & kört en lektion på körskolan
(nu börjar jag få ordning på pedaler, blinkningar och start i backe - iaf ibland)

och imorn är det dags för filmmys hos kajsa vilket ska bli riktigt trevligt
har dock ingen aning om vem som kommer, men vad gör det när alla är lika bra?

men först ska jag ha en slappdag hemma med massa greys, one tree hill
det blir skönt, första dagen på riktigt länge då jag är ledig fram till kvällen :)

please stop it, its exhausting.
and you, I miss you..

 natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0