do you believe in magic?

alltså ..allt rullar på! det enda som gör att det finns en klump i magen är denna matten. jag blir tokig, det är inte så att man kan läsa det och komma ihåg utan här måste man veta hur man ska göra steg för steg på alla grejer i två hela kapitel. jag känner mig redan överkörd!

menmen.. efter regn kommer solsken så det kan vi ju hoppas på! för detta har varit en ganska tråkig helg med massa familjehäng här hemma. förutom i fredags, det var mysigt att umgås med det bästa folket - galärenfolket! för de ställer upp i alla lägen :)) jag vet att ni finns där och det betyder ska ni veta!


jaja, blir väl tillbaka till min dejt igen
vi har börjat förstå varandra nu med massa kurvor, sinus, enhetscirklar och sånt


om jag tror finns det säkert en lite chans.


natalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0