det blir trångt, för min soffa är smal

du får inte knacka på min dörr om du inte är beredd att komma in ,
& inte stjäla av min godhet , för att fylla upp ditt hål.
du får inte riva mina murar som jag omsorgsfullt har byggt ,
om du inte skyddar mina drömmar så att jag kan sova tryggt.

Men du får ta den tid du behöver för att förstå vad det är du vill
du får be en bön att tiden , du behöver räcker till
du får samla dina tankar, så att våra själar kan få ro
och så att alltid vi lovade oss själva kan få gro

alltså detta var jobbigt!

jag går tillbaka, och det gör ont ända i fingerspetsarna.
fina minnen kommer upp & den underbara doften.

i guess i have to wait to next year!


nu äre kalastime!
massa släktingar, vänner & småbarn
men det ska väl gå bra?

hann ladda batterierna igår med fina vänner!
var i vissefjärda och hade det supermys!
som linda sa; "vi måste göra sånt här oftare!!!!"


och så sitter jag på glosboken.se för att se om jag kan några ord
kan knappt mina egna, jävla prov! en vecka kvar, det ska gå!
alla var ju verkligen tvugna att ta sina svåraste ord, så klipskt!
och så har vi religionen, den måste göras imorn & på måndag.


nu har vi fått finfrämmat! grazyna & boris som inte varit här på 7 år!
tyvärr kunde inte patricia kommer, men måste iaf ner och umgås!

natalie






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0