det är svårt att blunda, som om du inte finns där

jag hade sjukt trevligt igår, men det vet man redan innan man åker för att träffa det bästa folket! :) cirka 15 personer inne i kajsas mysiga rum med tända ljus och dåligt filmval! ;) fast det var nog bara enligt mig, men den sista filmen var riktigt rolig, kanske för att den inte var så djup? annars var det mycket godis, popcorn, massera viktor mot hans vilja, skratt, värme & ett riktigt härligt gäng! :)

fler såna kvällar tack!


sen idag var jag uppe i gryningen för en körlektion 07.10! jag var virrig, trött och okoncentrerad vilket thomas märkte ganska snabbt, så han tyckte att jag skulle hem & sova efter lektionen. det gjorde jag, ringde bara först till pernilla för att tala om att jag inte kom till jobbet! (behöver inte en till dag som går dåligt) sen sov jag till halv 12. sen in till stan för att möta upp mamma och kolla lite!

sen kom jag tillbaka och fick ett samtal från fieldworks om att de vill ha en intervju på tisdag nästa vecka. kan bli skönt att testa på lite nytt känner jag när first base bara blir värre och värre (folk vulgärare & tomas surare) då jag alltid annars trivts som tusan på first med jackie, joss och alla andra guldkorn!

& så pratade jag med joss på telefon
jag saknar dig ;( och hade velat ha med dig ikväll baby!


ditt namn betyder så mycket mer för mig än för alla andra
låt mig visa dig det.

natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0