cut the crap

det var sista gången jag någonsin gick på en fet lögn som du sagt.
jag är trött att behöva tro på vad du säger, då du säger att det är sant.
inget mer, aldrig! och aldrig mer hoppas att du kommer tillbaka dit
FÖR DU HÖR INTE HEMMA DÄR LÄNGRE!



vad gör jag för att sakna er gamla mindre?
eller för att allt ska bli som förut?

inte ens ett sms, grattis eller någonting.
men en jobbfrågan dimper alltid ner.
jag trodde du skulle komma ihåg
du om någon

jag ska sluta irritera mig på människor i min närhet
och istället njuta av alla underbara<3

lycka till idag, du är värd något du vill ha
och det hoppas jag att du får med!

& så är det jobb ikv, men har det bästa sällskapet
du är bland det bästa i min vardag:)

back to reality
natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0