aldrig riktigt slut

jag älskar mitt liv, tåls det att sägas för många gånger?

jag har världens bästa människor runt omkring mig, världens bästa familj, klass, släkt, hund, lägenhet & hus! :) jag skulle kunna skriva hur många rader som helst om hur underbara alla är och hur bra allt är just nu. men jag tror ni förstår budskapet och hoppas att ni tar åt er, för ni har all rätt i världen att ta åt er. min värld snurrar tack vare er!

jag vill också ha planer, framtidstankar och funderingar. men samtidigt, visst ska man leva ut allt i nuet nu när man är i sina bästa år? jag vet att allt som händer nu är bra, det känns som om det finns en mening med allt! :) för nu har vi 8 månader kvar tillsammans vi på galärens gymnasium. dessa ska bli de bästa månaderna vi någonsin haft tillsammans och än så länge ser det bra ut. ni finns där, och något annat kan inte betyda mer, nv3 & sp3 - ni är sådana pärlor!

& tack alla mysiga människor för igår eftermiddag och kväll.
i had the best of time.


även om jag skulle vilja berätta för någon
även om det finns något som kittlar
så är allt inte som det ska

jag utvecklar ett beteende
ett beteende som jag känner igen, men inte tycker om
jag ska inte förstöra något nu
för det är mycket som står på spel







<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0