a night with the guys

jag är lite trött efter igår men jag hade kul som fan! :)

det var en riktig grabbkväll och jag typ. alla samlades hos mig för att förfesta med mina dåliga skivor och mitt TP vilket jag och filip vann till sist! (ganska förvånande då vi inte kunde någonting) och henke satt mest i vasken och käkade chips. per var även här med sina små vänner bern och adde, det var riktigt trevligt att visa galären lite nytt blod! och så har vi harrtoft som fick kasta tärningen åt oss ibland då han inte heller kunde frågorna och erik och mård kämpade på tillsammans med henke och hade en väldigt stor tur när de fick marsipanfrågan, den tårtbiten var för lätt :) och mitt i allt spelande kom elina och wesam och det var skönt att få en tjej bland allt testosteron! :))  & sen får vi ju inte glömma svante som kom typ 15 minuter innan utgång så han fick en av min och mårds rosa pantern och sen fick han sina öl som han typ lyckades ge bort. knasigt.

när vi skulle hade våran skara krympt till 6 personer då martin åkte tidigare för att hämta amanda och sen sätta sig på nivå & per och gänget har jag ingen aning om vart de gick, han skulle höra av sig men han är inte den duktigaste när det gäller det. så vi marscherade in, alla gick så jävla fort och tog en cider på p&m. eller det var bara jag och mård som vettiga han tog en 33cl öl medans resten av grabbarna delade på 4,5 liter öl. värsta oktoberfesten tyyyp.

vi vandrade bort till nivå där resten av galärentrean satt! myyyys på hög nivå det där. men vi hittade inga platser att sitta på och då blev mård lite putt så han och filip vandrade iväg bara sådär så när vi väl fattat att de var borta ringde vi och de lurade oss att de var på piraten och herregud vad henke & erik började skratta! men de hade bara varit på högstadiet lite och så vi mötte dom och försökte gå in på playbar - stängt! jävligt snopet.

så vi gick tillbaka till nivå och var sociala med alla andra människor! :) sen kom elina tillbaka med vilket var skönt! ;p så resten av kvällen var med jättetrevlig med gamla som nya ansikten. så tack alla för en grym kväll!


inatt drömde jag om att vi var i marmaris igen, att det var sista dagen och att vi skulle gå och säga hejdå till cico & zaza. men vi kom aldrig så långt, det hände för mycket grejer på vägen. oh herregud, vad jag hade velat vara där just nu när man kollar ut genom fönstret. för i turkiet är det lördag varje dag!


nej nu ska jag nog försöka dra mig hemåt, kolla på film & mysa med twister!
och imorn ska jag mysa med B & elina ser det ut som, mina tjejer det :)


snygging, du gör det jobbigt för mig med din artighet, ditt leende och personlighet


natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0