how wonderful life is when you're in the world

vilken kväll jag hade igår med några av de bästa!<3
ni är underbara, och så oslagbara!

tack för kvällen
finns så mycket att berätta men jag orkar verkligen inte
tack, tack, tack!


jobb idag, inte skönt när man var trött efter igår
men jag hade sjuhelsikes kul där
skvaller med arlinda & carina går alltid hem hos mig ;))
fick veta mycket bra grejer, som jag verkligen inte trodde.

en ringincident upprepades, arlinda hjälpte mig av med den
borde få pengar för sveda & verk, men nu kommer den aldrig på högerfingret igen!

fyfan, jag som trodde att jag kunde lita på dig
& ändå ljuger du mig rätt upp i ansiktet!
åh!

jag saknar dig där
fast det var ingen bra idé att berätta direkt
men alltid skönt att lätta på sitt hjärta!


"hon är i afrika"
HAH!

igår hade jag tur
du är verkligen något alldeles extra.
typ?

ska nog läsa allas svar i min bibel nu
är säkert hur sjukt kul som helst!


love, N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0