maybe i wanna stay?

vilka dagar.

skitdag på jobbet igår då den passiva listan låg nere då det var lite nummer kvar. vilket gjorde att jag fick sitta på män-listan och även tono vilket är skittrist verkligen!

så efter att vi slutat gick vi på impuls till people och satte in varsin piercing, galet och kul på samma gång! så nu har man en piercing, och än så länge har jag inte vant mig vid tanken att ha den heller. men den får sitta i ett tag, så får jag se hur det känns.

& idag var det skola. och eftersom jag trodde att vi började 9 gick vi upp för tidigt för när man kom till skolan visade det sig att vi hade marcus lektion på distans och inte alls hade behövt komma in. men jag var inte ensam så det var skönt. cornelia filip hanna & rasmus hade med kommit in så jag fick sällskap av mitt korvförsäljargäng ;))

sen drog vi till jobbet där min lista äntligen var igång igen! vilket var otroligt skönt och det gick väl hyffsat. sen skrev vi upp oss på julbordet  med som börjar på first base och slutar inne på o'learys eller vart det nu var. så den 12 december får vi hoppas att man får kul med folket från jobbet :)

annie; " alltså dom är helt gratis, du behöver inte ens ha på dig dom ..hallå?"


och nu är jag hemma. 
har pratat med mamma för första gången sen hon åkte och insåg hur lång tid det är tills hon kommer tillbaka. lite surt. men hon har det bra, och det är det viktigaste trots att jag hade behövt henne nu! ;) och så fick hon i webcamen se min förändring, i början blev hon chockad och besviken, men sen även lite nyfilken. så typiskt henne verkligen!

har även pratat med emma, även om det är msn, att vi ska träffas på jullovet. ska åka ner till skåneland/maglaröd för första gången på 7 år typ vilket kommer bli en nostalgichock! alla minnen som ruvan på det stället, det är helt sjukt. familjen ralsgård (som nästan var min egna familj på helgerna) tigull, gungan och allt annat. det kommer bli helt otroligt, att kanske få sitta på tigulls rygg igen. nästan så det går ilningar i kroppen. och min vän emma, trots avståndet och alla år så har vi fortfarande kontakt. det bevisar bara en sak; vi kommer alltid ha varandra, no matter what. jag älskar dig<3




N,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0