if i were a boy

trött efter idag, trött efter att inte ha gjort någonting. det känns så himla bra verkligen, hah! har bara haft en lektion och där gjorde vi ingenting utan fick bara en uppgift som ska vara färdig om nästan tre veckor. så det kändes ganska meningslöst att överhuvudtaget åka in, men sånt övervägs alltid av mys i bönan med den bästa trean:)

sen efter att jag slutat blev det lite fotografering vid borgmästarekajen, typ det bästa stället att fotografera ;) och endel bilder blev riktigt bra! är himla nöjd med mitt nya objektiv som gör precis som det ska och lite till! :D

veckan lär bli seg såhär efter att ha väckt hjärnan till liv igen! med jobbintervju imorn & jobb på basen på onsdag! torsdag är än så länge inte planerad. fredag fest med arbetet troligtvis om vi inte hittar något roligare och på lördag var det tjejkväll hos cissi! shit, såna här fullbokade veckor hade jag aldrig förr. då var jag glad om det hände något roligt, och nu står jag här med massor med bollar i luften hela tiden - and i love it!

jag låter ingen veta för det blir bättre så
jag låter inte dig veta för det blir bättre så
även om jag själv nog kommer att bli tokig snart
(men man ska väl alltid sätta andra framför sig själv?)

ett stort + var att träffa joss idag
som jag har saknat dig min vän:)
vi pratade om rhodos, och åka över till marmaris om vi åker dit
i can't wait!


"jag hoppas du tvättar den tröjan då & då"


natalie


Kommentarer
Postat av: Josefine

haha "jag hoppas du tvättar den tröjan då & då" ;D Som jag har saknat dig min vän :D snart får vi ta och hitta på någonting skoj! åka iväg någonstans eller nått =D=D

2008-11-04 @ 19:21:18
URL: http://lifeofj0ssy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0