in your eyes i see the sunshine

marcus lektion - skriva recension på no logo
matte - räkna själv
lunch med joss
jobba fram till halv 8


och nu ska jag ta det lugnt
funderar på att festa på lördag
det kan bli trevligt! :)
eller kan!? det KOMMER bli trevligt!

ibland vet man inte vem man ska lita på
men jag hoppas att du står för dina ord.




joss
du är inte sämst på något, vet inte vart du fått det ifrån
du får mig på strålande humör tusen gången om,
och du finns verkligen alltid där för mig med dina goda råd.
jag delar så mycket med dig, såna saker som inte går att  ersätta
och fler lär det bli med dig, sambo & kollega<3

N,



 


Kommentarer
Postat av: Josefine

å natta! :) det betyder mycke.. tack <3

2008-11-16 @ 21:21:30
URL: http://lifeofj0ssy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0