best thing about tonight's that we not fighting

jag tycker vi ska sopa under våra problem under mattan
och ge varandra trygghet igen, den trygghet vi hade innan
men det är bara vad jag tycker..

jag tycker.. att du ska tänka på vad du gör
att du ska vara tacksam på vad jag erbjuder dig

jag tycker.. att du ska lägg av med det
det gäller bara att  förstå vad du gör med

jag tycker.. att jag har världens bästa vänner
tack, ni är underbara



imorn blir det växjö med ett gäng av världens bästa brudar
det blir en härlig dag, ses fram emot!

det suger i mina planeringstankar
ge mig något att planera.

jag planerar gärna en tur med polenfärjan
bara jag vet att folk är på, vilket jag hoppas att de är ;))

jag planerar även en härlig resa till solen
så är det någon som vill göra mig sällskap?
destination: fuerteventura
tid: 5 januari 2009
händelse: ha kul med mig en vecka

dig hade jag helst velat ha med
men som sagt..

N,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0