jag kan fortfarande se framför mig när du går

jag har fixat mitt G i kemi, efter många långa timmar man haft det i ettan och tvåan är det äntligen över! så på torsdag blir'e att prata med jimmy & lasse med så blir det nog kanonkalas! så har man bara matten att koncentrera sig på, vilket VERKLIGEN behövs!

cornelia: "filip, vi behöver jobba med vår fortplantning!"

en etta: "hur ska det bli sen när ni slutar egentligen?"
när vi underhöll honom i bönan med skönsång och skratt
och det han sa gjorde mig lite varm i hjärtat
kul att de tycker om oss, och tycker det blir tråkigt när vi slutar
lika tråkigt blir det för oss, när man inte träffar alla lika ofta :(

fick ett mejl av fieldworks, jag var tydligen inte vad de ville ha
känns lite surt, fast samtidigt har jag inte tid till det just nu
och då kan man satsa allt på idioternas paradis - first base!

solsemester + januari = sant!
någon som har tid, lust & pengar att följa med mig? ;))

har förresten fått tillbaka min dator nu
den har rensats och ominstalleras nu
väldigt drygt att hitta alla program igen, men vafan ;P


hos mig är du underbar, N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0