and I knew I just have no choice, but to find you tonight

Hej!

lagom trött efter idag, fast det var en rolig dag på jobbet
det gick bra, och det ger en alltid en extra push!
så det blir jobb på onsdag med & söndag då.

& får passa på att gratta kajsa till hennes körkort! :)
egentligen borde det vara jag på tur nu, men dream on!

har räknat matte, tror det var flera veckor sen jag öppnade den boken hemma
& det är riktigt dåligt gjort av mig :(( men nu får det bli ändring på det
för jag vet hur det är att stressplugga matte. inte bra, inte bra.

jag saknar nanna, det märktes verkligen att du inte var i skolan förra veckan
så det ska bli skönt att träffa dig imorn, efter 2½ vecka!

nej, men nu är det dags att göra lite engelska känner jag
för jag vill helst inte att cissi ska ta ut sina aggretioner på mig igen..





natalie


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Taack :D

2008-11-11 @ 22:03:59
URL: http://kajsadebourg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0