what difference does it make?

har fått sova länge idag, det var riktigt skönt! skönt att kunna gå hemma och bara vara och väldigt skönt att veta att man ska på middag och bli serverad god mat. för idag är det fars dag!

min pappa är inte värd dagen, men det är niclas (y)
så han fick en fleecetröja & en biobiljett som han får på måndag!

nu har jag egentligen matte att räkna, men motivationen är låg.
jag orkar inte komma fatt, jag orkar inte anstränga hjärnan
men det är bara att ta tag i problemen tyyyp :)

och så ska datan ominstalleras idag, eller vad man nu gör
för den är cp. okej, nu kan tom jag erkänna att den är cp
för den blir bara värre och värre
så idag ska den tömmas, och sen fyllas.


nu måste jag nog gå & duscha..
jag saknar dig.


jag saknar även förritiden
och många glada människor man inte har något gemensamt med längre
jag har nya människor runt mig, och jag vet att de är bland de bästa
och finns alltid där när man är sällskapssjuk eller ensam.
ibland blir bara tankarna för stora, och då är det bra att jag har er.

och jag vill inte ens tänka den hemska tanken om vad som ska hända när ni flyttar
folk flyttar för att studera, göra lumpen eller bara ha kul
det blir tufft, så därför får vi ta vara på varandra, ellerhur? :)




sommaren '06 - jag & jannie<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0