we kiss, we make up

du anar inte hur mycket jag vill komma
och se dig få fram sånt fint ljud igen som precis som förr
men jag kan inte komma
de där lögnerna du vet, gjorde att gapet blev ännu större
men jag ska tänka på dig den kvällen
hur bra du har lyckats
och hur glad du har rätt i att vara när du står i rampljuset

du är värd det, och så mycket mer


ute med jackie igår, i början var det hur dött som helst
men efter klockan 1 (när vi egentligen skulle gå hem) väcktes nivå upp till liv
och då blev det dans & skratt fram till 2 då vi drog kosan vidare till piraten
shiiit, inte ens kan man få dansa ifred liksom? despteratendespteraten
men vi hade kul & dansade häcken av oss

& så försov jag mig imorse (inte pga utgången igår)
för jag trodde att vi började 10.55 istället för 08.55
så jag vaknade när jag började, stöööörigt!


nu väntar jag på bussen som ska ta mig hem
jag önskar det gick bussar oftare för jag får ingen ro här
sitter bara och väntar på att få ta mig hem, sätta på lite te och göra färdigt engelskan
även då umgås med mamma som åker på sin semester snart :(
(men det är hon värd för hon är bäst!)


i'm always here for you<3




visa ditt intresse eller förlora mitt, N



 


Kommentarer
Postat av: memnon

Man kan undra av ointresse, vilket av dina blogginlägg skulle platsat i en vanlig blaska.



Lycka till med engelskan, mm..

2008-11-20 @ 16:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0