jag vill att du stannar kvar, för du kommer behöva värmen som mitt hjärta har

det är inte annat än att man saknar fie nu när man skriver på msn
hon ger mig tips för växjö idag, en liten inbiten smålänning som hon nu är

det hade varit skönt att haft den dagliga kontakten med henne som innan
pratat och vetat allt som händer i varandras liv

& idag är det så extra tokigt att vi sitter 2 km ifrån varandra och jag ska dit hon brukar vara och hon ska in till karlskrona city. och i och med det nog inte blir något party i växjö kanske man ses på dansgolvet ikväll?

min lilla pingla<3



jag funderar starkt på att höra av mig
se vad du gör nu om dagarna
helst av allt hade jag velat veta om du saknade mig


oh herregud, jag drömde att arlinda skulle följa med mig till marmaris
behöver jag ens säga att jag var överlycklig i drömmen?




växjö, N

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va söt du e då.. puss



Trotts att du talar i gåtor, eller tack vare.



Tyvärrrr kan jag ej komma till dig, pga glasgata..

2008-11-22 @ 15:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0