i'm gonna rise

bättre dag idag, inte lika trött vilket var väldigt skönt! & så åkte jag inte in lika mycket i onödan idag, utan hade hela två lektioner. och så imorn är det distansdag då äre jobb som gäller & på torsdag gymnasiemässa och one tree hill mys på pantarholmen:) ses fram emot!

var även på jobbintervju idag, som gick kanon tror jag. det var i varje fall roligt att få testa intervjua, blir mer variation i arbetet och så skadar det ju inte att testa på något nytt. även om det är mycket som håller mig kvar på first base (eller ja mina tokiga, men goa arbetskamrater) så får jag ge detta en ärlig chans, och dessutom är det bättre betalt - jag klagar inte (a)

vad finns det annars att säga?
träffade janniegull på bussen, mkt mys
åkte bil med b för första gången, är stolt över dig
somnade i b's knä när vi kollade på film
var på hemköp med elina cissi & b
mattlektion med inte ens halva klassen (skönt)

tycker förövrigt att både ugly betty & desperate housewifes spårat ut ;s
jag vill inte se vad som händer efter 5 år,
eller när daniel skaffar egen tidning
(jag vill ha tillbaka det gamla hederliga liksom, säg vad ni vill)


det blir lite tufft utan dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0