someone like you is impossible to find

jag kom på att jag saknar min mamms!  ♥ 
det är jobbigt att vara en mammagris när hon reser iväg.
men man får hoppas att hon har det bra (;

annars så har väl dagen varit bra, trött men det är man alltid såhär års känns det som. planerade korvförsäljningen, gjorde frågorna till på fredag, och skötte frånvaron så marcus var stolta över oss. sen tror jag inte lasse var lika stolt över mig, men jag orkade verkligen inte. men fin i håret var han iaf!

sen var det häng i bönan, det sitter perfekt en kall tisdag
sitta och snacka skit med den bästa klassen jag vet!

nu hade jag tänkt ta tag i min skola igen, som jag förslappat ;/
precis som allt annat.. men imorn är det jobb som gäller, göra lite nytta.

mina små hjärtan
(gjord i paint, inte min starka sida direkt)



j'taime, N!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0