so what

vilken chill dag, herregud.

skrev färdigt marcus recension, vet inte om jag blev riktigt nöjd med den då jag var stressad i slutet. men den är iaf inskickad och bara det är skönt (y)

fast marcus var lite konsig idag
började sjunga "ja må hon leva" för mig och grattade mig till mina 19 vårar
för det var någon som hade sagt att jag fyllde år, visst fylla år två ggr/år, inget mig emot!

sen åkte jag & nanna med linda till åhléns där vi åt med kajsa och siri. det var mysigt och gott, mer sånt tack! sen stressade vi vidare till lok&motion där linda höll ett spinningpass och hon var riktigt duktig! synd att jag inte kunde vara med, då det hänt något med min rygg ;o så blev att underhålla sig med att spela in lite klipp när de kämpade, min söta klass! ;))

- "sperman innehåller bara 40% sädesvätska, resten är socker"
- "då kan man ju leva på det!"

sen hade vi lite engelska och prata skit med cissi efter lektionen
och nu är jag hemma, hade gärna haft något att göra
typ ta en runda till thörn eller något.

jag har saknat dig
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0