mr. sandman

jag sitter och lyssnar på pretty woman, i ett härligt kallt kuggeboda! har ätit kycklingsallad med massa vitlök så kommer lukta gott på jobbet! men vem bryr sig liksom? haha. nästa vecka får jag veta om jag blir en riktig buisnesswoman med två jobb (vilket säkert lär bli en pers) men kan bli kul, särskilt om joss & cornelia med får jobbet! (y)

skulle gått ut med jobbet idag, men man pallar inte med det folket. särskilt inte armen & skägget. stockholm är trevlig. och så var det synd om arlinda för ingen av oss tjejer skulle med så hon fick gå hem och byta om igen ;( får ta igen det verkligen!

och det jävla seminariet om no logo hade vi idag
tyfiskt att det skulle komma något om efterorden som de sa
men jag hade tur som slapp gå ut, kul att skvallra lite (a)
så nu kan man fira det, no logo är äntligen utläst!


och nu ligger josse och tar kort på sig själv, och jag sitter här och luktar vitlök som en hel get. så nu tycker jag vi får rycka upp oss, och skratta som vi brukar! ;)


tyyyp festa imorn, eller vi får se hur det blir med det
men vafan, inte tacka nej till lite kuuul!


helt osammanhängande och bra
trevlig kväll
/seg natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0