i wanna feel instead of playing the game

tjenamors på er!

har varit en bra dag. en sån dag när man älskar sitt jobb, bokstavligen. folk på telefon var trevliga och samarbetsvänliga, joss var på gott humör (för det mesta) marcus var snäll, tomas & terje med! och så sålde vi bra med, vilket var ännu skönare då jag haft en större svacka nu ett tag. nu hoppas jag att jag har kommit ur den!

marcus: " vad gör du idag egentligen?"
jag: "erm, jobbar?"
marcus: "nej men det går jättebra och du låter proffesionell"

(ja, för jag vet ärligt talat inte vad jag har gjort på jobbet den senaste tiden)





imorn blir det först körlektion med lille tomas, sen jobb. man kan ju hoppas att det går lika bra då. sen en liten tripp ner till östersjö där det är en gymnasiemässa, kan passa på att värva några som ska ta över efter oss (usch jag vill inte sluta spendera varje dag med er) & göra insats för kära galären.

seeeeen blir'e one tree hill kväll hos mig med massa gos.
jag ser fram emot en kväll med er,  det är toppen då!

usch kom på att jag inte har tid att sitta här, no logo stirrar på mig & vill bli läst
likabra man tar tag i bokjäveln.

om du vill se om du känner mig:
http://www.quizyourfriends.com/take-quiz.php?id=0811051141366547&a=1

dont think twice
natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0