I use to rule the world

herregud vilken konstig dag, inte dåligt konstig eller så men känns typ jättelång! ;o

hade mitt första möte med marcus idag, hurray!
där vi gick igenom många bra grejer som jag kan fortsätta snurra på
måste träffa jannie snarast för att prata om dem

sen hade jag lektion med honom
där vi fick komma på ideér för att kunna samla pengar till barcelona
det där med en fejk-porrsida är nog inte den mest lagliga vägen, rasmtus
tänkte på en modevisning eller något som har visat sig vara givande
får se hur glada alla blir på det förslaget

sen matte där vi gick igenom massa krångliga saker ;s
fast det var VG, så man var glad att man fattade lite iaf
innan jag hämtade mitt te och råkade vara kvar i bönan resten av lektionen
får skylla på att det var mysigt ;))

sen hade vi håltimme och då körde vi nudeltime
och sen inlogg, sån vi hade ett par gånger på ledarskapen i tvåan
det var la nice, sebbe och hans ideér.

jag tror inte du saknar oss på samma sätt som vi saknar dig ;/


får hoppas att jackie kommer snart
så jag kan prata av mig lite ;))

rise up, N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0