I can't wait to meet you there

lördag;
bli väckt tidigt för att säga hejdå till mamma som åker till new york, miami & på en karibienkryssning och är iväg mer än två veckor ;/  känner att hon behövs nu när vi har mattprov nästa vecka men även för att ringa såna onödiga samtal och inte egentligen ha något att säga. jag kommer sakna henne.

och sen runt 9 tiden körde niclas mig till holmsjö där jag mötte upp linda och åkte för att hämta olivia i vissefjärda. vi hade planerat för en heldag i växjö! ;)) det var riktigt trevligt med nya affärer, folk man inte kände och lite max i magen. blev även en runda på media markt i en timme där vi hittade massagestolar, världens största objektiv och en stor samling av DVD-boxar!

när vi var trötta på allt växjö kunde erbjuda körde vi tillbaka till karlskrona för att gå på bio med två brudar till! det blev twilight och den var verkligen skitbra! en sån film man gärna ser en gång till, ellerhur joss? ;))
 
vi körde även på en utgång men i och med att det var för tidigt var det verkligen inget roligt folk ute. därför ville vi ta oss till ronneby, men sista tåget hade precis gått när vi skulle börja gå ner dit. så vi raggade skjuts. josses ringde sin kompis för att se om han kunde fixa något och medans vi väntade gick vi ner till korsningen vid hamnkrogen för att lifta med någon. men folk med fulla bilar skulle aldrig få för sig att stanna märkte vi. förutom en liten utlänsk kvinna som bara: jag ska till annebo, hoppa in på andra sidan med en brytning. extremt snällt, men vi kände att det inte var någon idé att lifta till annebo ;p så tillslut kom kim och hämtade oss och vi åkte till kallinge där vi var i någon timme och umgicks med kim och hans något udda kompisar.

sen åkte vi med wesam hem, snabbt och fort ska det tydligen gå
och köra i samma rondell 5 gånger är nog vardagsmat för dom.
och det var inte förrän jag kom hem, satte mig med mitt täcke och åt makaroner som jag blev varm igen! det där med att inte ta med en jacka när man inte vet vad som väntar är ingen bra idé!

på söndagen vilar vi "utvilade" och glada för att gå till jobbet
30 poäng, det är inte mycket att hurra för, hahah!

idag har'e varit chill, vaknar halv 11 och åker in till skolan för att umgås i bönan
sen drar jag cornelia mård erik& viktor och käkar den goda skolmaten med hår i

på snudden till försenade till matten men jag tror vi klarade oss
och jag kände att jag suger på matte ;( shiiiiit.
efter det studentplanering, det känns hoppfullt
(särskilt eftersom det bara är jag som gör något i vår grupp)

sen engelska, gå i affärer, sitta på bussen och prata i telefon med johanna
komma hem, äta maränger, prata med joss & hicka
nu blir det te, matte, engelska och sova




jag vill till solen i januari!
egypten, fuerteventura, thailand it doesn't matter :)

N,

Kommentarer
Postat av: Anonym

egypten, fuerteventura, thailand... Mål, wherever?



blä



whoever

2008-11-24 @ 19:51:17
Postat av: Daniel

Re: gitarrväska, parfym, fillingar å nåt till jag inte kommer på. ^^

2008-11-25 @ 12:55:43
URL: http://danielbergholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0