fredag lördag & söndag

efter detta lovet kommer jag vara helt slutkörd! kan verkligen se mig själv somna i skolan imorn, eller på bussen in. men vad gör det när jag har haft roligare än jag haft på riktigt länge? det är allt värt!

i fredags hade jag det toppen med elina jackie och sen b som kom och hälsade på i 10 minuter! vi kollade på sing-a-long och singin bee medans vi förfestade det och hade mysigt! sen drog vi in till fridace där hela first base typ var som alltid och träffade andra människor, bla min fie & nelly :) jag och fie kände knappt igen varandra, då är det illa ;s sen dansade vi vidare till nivå där hela bth verkade vara & såklart cissi och gänget då :) haha. 

igår jobbade jag, var bara 6 stycken som jobbade så det var verkligen hur skönt som helst! satt med jackie tills hon var tvungen att åka hem (enda buss/tåget hem) så jag gick och satte mig hos arlinda och hade lika trevligt där och vilket flyt den tjejen hade den dagen! ;)

sen drog jag till sturkö med martina för att fira halloween med carro pontus och resten av bondegänget! var väldigt trött och blev väl inte så mycket dans för min del som de önskade ;d men det är väl alltid trevligt att träffa nya människor och även såna ansikten som man känner igen sen urminnestider som tex jimmy, har aldrig sett honom en så lång stund på jättelänge så det var kul! annars var väl folket smått annorlunda, men det tycker säkert utomstående om mina vänner med så :)

idag på morgonen tog jag & martina bussen till stan och jag tog bussen vidare till rödeby sen där mamma hämtade mig. jag gick direkt till soffan och la mig, där sov jag i 3-4 timmar och det var jätteskönt. sen hade mamma lagat mat vilket var mums och så har jag haft trevliga konversationer på msn med joss & mård! försöker även få tag på esen, men han är alltid så seg!

nu är både joss & jannie hemma
guuud vad skönt!

fest med first base på fredag
kristianstad på lördag
(jag har något att se fram emot, även om du är det bästa)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0