älskling jag vet hur det känns, när broar till tryggheten bränns

jag är typ helt slut i huvudet idag efter jobbet
och det var störigt att ob:t bara låg på 26 istället för över 50
då hade man liksom hellre jobbat imorn.
men det gick bra & man ska inte vara negativ! :)

nu ska jag träffa jannie, har en hel del att göra med projektet
lägga mer till grunden och skriva ett hotbrev till rektorn.
kanske inte det sista även om det behövts.

så det blir en trevlig kväll :)
big always<3

känner förövrigt att jag måste ta tag i min och kajsas fest snart
lokal är det enda som behövs bokas, snartsnartsnart!


jag vet inte vad jag gör
tankarna stiger mig upp där jag inte längre förstår
och dagdrömmarna blir fler och mer orealistiska
jag orkar inte med det
tankarna är för stora
säger stopp, eller försöker i alla fall



lite konstigt att läsa om gamla planer när man vet hur det blev..
natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0