this is how i know

jag vill göra allt mitt skolarbete färdigt, jag vill lägga in bilder från berlin, jag vill höra av mig till dig.
men innerst inne orkar jag inte ..

har varit ute på stan idag, men allt jag kunde tänka på var allt jag måste göra.
det är helt sjukt, jag har softat i flera veckor och nu slår det till :/

dig ser jag hela tiden, så fort det kommer någon mot mig som på något sätt liknar dig får jag för mig att det är du. även om inte hjärtat börjar rusa så vill jag nog träffa dig snart igen för att se hur det är.

och dig tänker jag på hela tiden. det känns verkligen som om jag känner dig för att du finns i drömmarna som känns så sjult verkliga. detta måste få sitt slut.


jag är glad för din skull
jag kan tänka mig hur glad du blev
eftersom att det är något ni kämpat för så
och det finns inga som mer förtjänar det

så det enda jag vill göra när jag ser dig
är att krama om dig, och verkligen inte släpp
skratta så fult bara för att du också ska börja skratta
och att aldrig behöva sluta titta på ditt leende och fina profil

men ibland rusar tankarna iväg med mig
världen lovar så mycket, men ger oftast lite
det enda jag begär ikväll är dig
du, jag och din gitarr.                     
jag saknar oss ..

Kommentarer
Postat av: HELENAAS

frågestund i min blogg =)

2008-05-31 @ 20:36:47
URL: http://helenaas.se
Postat av: mingla

Får jag fråga dig en sak angående din blogg till mitt projektarbete ?

2008-05-31 @ 20:41:33
URL: http://heymingla.blogg.se
Postat av: Sanna

Ha en fin kväll :)
Tyck gärna till om min nya design förresten :)

2008-05-31 @ 20:43:21
URL: http://sannawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0