like i feel

jag har för mycket att göra, för lite tid att göra det på och för mycket som distraherar mig. visserligen är denna veckan ganska lugn med en inlämning i internationella (som fortfarande inte är gjord :/) och ett internationellt på torsdag. men nästa vecka vill lärarna utnyttja oss till max då vi har grammatiktest i engelska på måndag, kemiprov på tisdag och historiaprov på fredag tror jag. det enda min kropp är ledighet!

fult väder var det idag med, menmen. efter moln kommer solsken! :) och som det kanske ser ut blir det långö eller tacos/grillning hos linda. men med tanke på hur våra planer brukar sluta så får vi se ;)

jobb på torsdag, jag längtar inte. men får jobba med sandra, det är skönt! sandra är häääftig!

om en och en halv vecka drar vi till köpenhamn, om två veckor till berlin och två och en halv till stockholm. det bådar gott det här, på riktigt alltså :) ibland kan man verkligen vara glad att man går på galären, men betonat på ibland. sen här någonstans äre kristianstad som gäller med, woho.

sen gäller det bara att ta tag i kroatien med, men jag orkar inte själv ;( känns som om det bara är jag som vill iväg egentligen, men iväg ska vi! om jag så ska ta min cykel. kanske inte cykel men alltså ni fattar nog. har planerat det här ett år, VI SKA IVÄG!


jag har bott i min lägenhet i 7 månader nu
- har samma tandkrämstub sen jag flyttade in
- min bästa vän är diskmaskinen
- det lyckas alltid bli stökigt på 10 röda
- jag ser aldrig mina grannar (förutom cornelia då ;p)
- typ alla kan min portkod
- har fortfarande inte hittat det andra cykelförrådet än
- den förre ägarens lampa står fortfarande på hyllan, den skulle han hämta så fort han kunde
- solen lyser alltid in på morgonen, så det gäller att ta ner persiennerna på kvällen
- sätter alltid på radion när jag kommer innanför dörren (vanesak helt enkelt)


i'm like a flower with no smell .. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0