jag går genom stan som om ingenting hänt

jag har sovmorgon till klockan halv 1 typ, så åkte in till skolan tidigare för att få något gjort på erikas uppgift. men träffar man nanna, kajsa, siri och amanda får man ingenting särskilt gjort. sen har nanna och jag bara snackar lite skit, behöver komma ifatt lite eftersom att hon var sjuk igår. så nu äré chill som gäller.

väntar bara på att linda ska äta färdigt hos sin måmå & måfa så hon kan följa med mig och äta på en av stadens skabbigaste ställe, men hungern har ingen lag. eller nåt.

solen skiner med, och apan är och gottar sig på cypern. inte nog med att man inte träffar apan på jobbet, så kan man inte träffa henne i skolan. dagens i-lands problem alltså.

det känns som om det står still, jag har stöd jag får stöd. men det känns som om ingen behöver mitt stöd. jag finns här för alla, vilket nog är  ganska bra att påpeka. inga problem är för små, och inga för stora.

träffade fija igår, fyfan vad skönt det kändes!
och på torsdag fyller jonna år, siri med :))
och på fredag är det helg = skönt!


du får mig image48

Kommentarer
Postat av: yasmine

gullig vove hehe

2008-05-06 @ 12:15:17
URL: http://www.yasminegill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0