it's been so long since we've talked

du skulle bli det bästa med det här året. och det går trögt med det.. det gör så ont, snart försvinner du. det kommer verkligen att bli tomt :/ det kan jag säga redan nu. jag vill dela sommaren med dig, det kan jag inte sticka under stol med. för någon mer avslappnad människa finns det nog inte, någon som verkligen tar allt som det kommer och inte hänger upp sig på småsaker. jag vet att jag inte känner dig för väl, men vad jag har märkt är bra.


men ha en bra tid nu, det  är antagligen den roligaste tiden i livet. jag vill också kunna ta på mig en mössa och leva loppan sådär som ni gör nu. min tid kommer, ett år och det är min tur. då är du antagligen ute ur mitt liv helt, antingen glömd eller förträngd. om jag har otur.


jag vet att du finns några knapptryck eller ett samtal ifrån mig. om det ändå hade varit så lätt att ta den vägen, för då finns du där. jag vet inte vilken respons jag får, men med ett förlåt kommer man en bra bit på vägen.

image63

jag är glad för din skull ikväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0