if I could turn back time

dagen började så otroligt skönt, vaknade av den bästa låten ever! även om det nog bara är ett fåtal som håller med mig. går upp, äter en stadig frukost och kollar vidare på ciao bella! :) sen när man har satt sig på moppen får man ett sms av sebbe att historian inte alls började vid 11 som han sa igår, utan vid 10 och det var precis vad klockan var när jag fick sms:et vilket gjorde att jag blev en aningen grinig.

men fick ett samtal av johanna innan jag steg på bussen som undrade om jag var i stan, eftersom hon förgångs skulle var inne men jag sa att jag skulle till skolan. kom på mig själv att jag inte behöver gå till skolan förrän kemin börjar så jag kollade om johanna var hos sin frisör på the pantarholmen som hon sa att hon skulle till och där satt hon minsann och blev skitsnygg i håret (för hon tagit åt sig när jag råkade säga att mittbena var ute i helgen ;d) och lilla milwa var helt tagen av mezada, haha! sen handlade vi och jag blev körd till skolan! :)

kemiprovet gick la ...eeeh? ingen aning! men det gick bättre än jag trodde att det skulle gå! woooho!

grillning at linda's på fredag
och jag håller tummarna att det ska bli av! (y)
en fredag med gott sällskap är allt jag behöver!<3

jannie är i paris och lever loppan! hon skrev att flyga var kulkul & att de haft inbrott, får hoppas att det gick bra iaf! sen hann vi även med ett samtal men det bröts eftersom min sändning inte är den bästa i skogen! men längtar redan efter samtalet som kommer imon! biiiiig love, miss a lot!

nu är det lika bra att jag skriver det här så jag inte kan komma undan
det är fotboll som gäller för mig imorn, skönt att komma in i skorna igen
jag har saknat den känslan att bara springa så fort man kan och känna
att man har kontroll över sig själv och bollen.
men det finaste av allt blir att träffa alla igen, jag har saknat er så! :)

image61

ge mig dig ..

Kommentarer
Postat av: Cissi

men jag håller med mig, det är den bästa låten! If I could turn back time :)

2008-05-22 @ 14:05:25
URL: http://cissivelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0