hold on tight

alltså jag sitter med min uppgift, den skulle varit inlämnad klockan 9 :/ men ett + är att siri också sitter och skriver på den nu, så kan man dra någon liten vit lögn till erika sen, hon går säkert på det mesta eller så lurar hon en bara, hum.

nu har jag tagit tag i vår 9D - klassfest igen och gissa om det är skönt? att få träffa alla igen och bara umgås! fick upp idén igen efter att ha läst ellas gamla blogg där det stod att hon tyckte att det skulle bli kul med klassfesten (som aldrig blev av)  så nu ska vi träffas och ha det mys! ska bli riktigt kul att träffa endel som man inte sett på länge! ;D

image53

nu ska jag gå & äta!
byyyye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0