håll näsan över ytan tills det vänder

märker att jag inte varit särskilt aktiv & boven till detta är att mitt internet inte funkar hemma, eftersom nissarna hade glömt bort våran ansökan eller något sånt. så jag sitter vid ett segt gammalt modem och suckar eftersom det går såååå sakta. jag antar att det är svårt att byta ner sig helt enkelt..

men tiden går fort och värmen har kommit, vilket är det bästa av allt! :) grillade med klassen i fredags på bakgården och det var mysigt värre! lyssnade på musik, spelade kubb & åt god mat. och med sånt bra sällskap kan det inte bli något annat än kul liksom! vi är bra, så oerhört bra tillsammans och tanken att det bara är ett år kvar av våran gemenskap gör ont. det gör så ont att veta att efter den lyckliga studenten skiljs vi åt och går på nya banor i livet. men längst in i hjärtat, där vet jag att ni alltid kommer att finnas, för vi kunde inte haft det bättre!

igår mös jag och jannie i solen på långö, massa människor men ingen man lyckades känna särskilt, bara såna man visste vilka det var ;p och vi tog vårt första dopp, jag var nere med hela huvudet med, kanske inte det bästa jag vet att bli blöt men man måste ju alltid ta ett premiärdopp och sen det jobbiga är ju att torka, haha.

sen på kvällen drog jag till långö för en grillning med sp/nv! vi var typ 10-12 stycken som hade det mysigt i försommaren med grillning, kubb & mys! :) vilken underbar gemenskap!

image51



jag vet inte vad du har för ögonfärg
inte heller vad du lyssnar på för musik
jag har ingen aning om vilka du umgås med

men jag vet vad jag känner
jag vet vad jag vill
jag vet att du gör mig glad
och får mig att längta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0