grumpy girl

alltså egentligen har jag nog inget att skriva, skriver mest för skrivandets skull. och inte skriver jag några nyttiga saker heller, nej sånt orkas inte med idag! hade lärarna sett hur "mycket" tid jag la på skolan hade de nog blivit en aning förtvivlade eller något.

och på tal om lärare så hade vi vår sista lektion med ola i fredags, det var inget annat än sorgligt. för trots att han är skolans rektor så hade han tid med vår klass. och där satt vi, efter att ha haft han i två år och pratade minnen allt från när vi studerade darwin tills det att vi satt i soffan varje fredag på lektionen och åt godis! utan en aning om att han inte tänkte säga till oss att arbeta, utan han satt och var social med oss, och igår varé han som bjöd igen med godis & glass! :))

idag åkte jag ifrån johanna & c/o och det är alltid lika trist att göra det :/ att mysa med milwa på armen, sova med elina, kolla på tv med danne, filosofera med johanna, leka med max och driva med bilkörarn's nya brud - grottmänniskan som vi kallar henne! andas som en v8 och kan svinga runt honom om han inte är snäll ;p

men jag vet att de finns där, och kommer alltid att göra. några att kunna luta sig tillbaka mot och ha en sovplats hos! :)) för nu har jag känt dem i 4 år, vilken är en hemskt lång tid, men man kan inte klaga jue! ;D

slapp ikväll, jobb imon
skola & danmark nästa vecka
berlin & stockholm veckan efter det :))

image58

with or without you?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0