förstå

jag sitter i sthlm,åkte hit imorse för att fira patricias student :)
det var mysigt, och om ett år är det min tur, iiiih!

jag är verkligen jättejättetrött, stressad och ont i huvet.
allt verkar händå på måndag :/ biologi, fysik, svenska & spanska.
jag orkar inte.

men berlin har iaf varit riktigt trevligt, även om jag var den enda från nv.
orkar inte ta några detaljer, men vissa personer är för klockrena!
och sitta på salong i 6 timmar kan bara jag, cornelia, kajsa & siri göra! :)

jag saknar jannie elina linda nanna & joss något fruktansvärt!
att inte få träffa er är verkligen nackdelen med att se världen.
men snart ses vi och jag vet att mitt storsmajl kommer fram! <3

det gör ont
bara att veta gör ont
för snart kommer min bubbla att spräcks
och verkligheten blottas.

jag vill inse
jag vet att jag nog egentligen gjort det
men det är som att tugga taggtåd
banka huvudet i väggen
eller gå på småsten utan skor.

men någonstans i all denna iver
finns någon som letar efter sanning och lycka
att kunna bli accepterad och förlåten
att kunna fortsätta, hand i hand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0