det finns kärlek till dig, fast mitt hjärta är kallt

nu sitter jag hos johanna och det är mitt i natten. tröttheten kommer ifatt mig nu & hostningarna kommer med jämna mellanrum. men har tur för elina verkar sova tungt, har både hostat hur mycket som helst, väckt hundarna och spelat musik. och nu är hon sådär super duper söt för hon ville sova med mig inatt så hon sover under bordet med sitt täcke & kudde. ibland har jag bara saknat det här stället för mycket, men nu är jag här! :))

image56

& imon åker jannie till frankrike, and its a big step for her. men det kommer bli tomt utan dig ska du veta, mitt kvällssällskap per sms, ;d och så ska jag iväg till berlin veckan efter och blir borta en vecka men har vi tur kan vi träffas helgen du kommer hem och helgen innan jag åker! det fixar vi!<3

nej, nu måste jag få min skönhetssömn.
jag saknar dig & dig. this is not the right time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0