ciao

usch hade spanska imorse, alltid lika "kul!" fast med det sällskapet man har så är det inte så farligt! så ska göra färdigt läxan med maten & sen även med familjen så får se hur snäll jenny är med betygen, och så har vi förstås ett prov till, men det fixar vi!

alltså jag är världens mest oambitiösa människa vilket mamma påpekar ofta och mycket! jag kan sitta och tänka att jag ska göra en sak hur länge som helst, men det slutar iaf att man går ut med hunden, fastnar vid datan/tv eller försöker vara lite social med mamma. näääe, det får bli ändringt på det snart är ju skolan slut jue :)

& jag har ingen aning om vad jag ska göra med dig :/
det hade varit bättre att få en smällpå hjärtat så att hjärnan fattar att man inte kan stå och stampa liksom, men den kommer aldrig komma, liksom chansen att förklara sig. egentligen skulle man bara skickat och bestämt en plats & tid, sen om du kom hade varit en annan femma..

usch jag känner att denna veckan utan jannie kommer gå riktigt sakta
men får tänka på att hon har det bra iaf :))

image60

nej men nu kollar kemiboken snett på mig, han vill bli läst
hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0