älvorna talar om tomhet och bjuder till dans

jag sitter i skolan, hade ingen spanska så nu sitter jag bara och väntar på att jossy ska bli färdig så vi kan dra oss mot jobbet! har inte varit där på typ en vecka och har ingen större lust att gå dit heller, faktiskt! men när man väl är där så blir det nog bättre, för folket kan vara ganska roligt ibland! (och idag joinar jossy från början till slut, vilket är ett stort +! )

oscar satt och filisoferade lite med mig nu, och även jocke innan. ganska roliga diskussioner och frågestunder om ett prov oscar ska ha nästa vecka som jocke hade förra veckan. så skulle de visa att de hade rätt och de hade de båda två, bara att de snackade om plural och singular. haha, tokigt!

jag och linda glassade järnet när vi åt mat på torget. satt på en bänk och solade och hade det mysigt medans fåglarna attackerade oss och en tant satt bredvid oss och spottade och hade sig :)
image49



drömde om fie bland annat, det är ganska jobbigt när man aldrig träffar henne ;(
buhu..



Kommentarer
Postat av: Julia

hej! :) är du intresserad av en ny bloggdesign? du får självklart välja själv hur den ska se ut :) kolla min blogg under kategorin "bloggdesign" längst upp, eller mejla mig om du är intresserad!
ha en trevlig kväll :)

2008-05-07 @ 14:23:13
URL: http://juliaberg.blogg.se
Postat av: Josefine

ÅÅw vilken fin bild :D

2008-05-08 @ 21:39:36
URL: http://lifeofj0ssy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0