you drive me crazy

annorlunda dag (positivt)

jag menar ..hur vanligt är det att man bara är 5 stycken på en skoldag? inte så vanligt kanske, men sjukt mysigt! :) och tur att sebbe inte är rädd för oss tjejer, för vi var hans sällskap idag då alla killar och resten av tjejerna var i lund på massa tråkiga föreläsningar (GÄSP). men vi hade kul, veeeerkligen ;)

- hoppa hopprep på idrotten! först lite töntiga övningar sen fick vi testa på en kuggaboda hoppreplek! :d
- sen kollad vi på film, knaprade på ballerinakex & drack massa vatten.. filmen var förresten mycket bra!
- drog till åhlen's och åt (EFTER MÅNGA OM OCH MEN!) vi hade trevligt, var mätta och nöjda! huvudsaken :)
- biologilektionen var intressant, mysig & superduperskön! i slutet kollade vi på björn med rektorn ola, han skrattade lika mycket som vi gjorde.. vilken härlig snubbe!
- sen åkte jag hem, med sanna oscar och sen kom även jannie! att åka buss med er sitter lika fint som fläskfilé! 

 nu sitter jag bara här, som jag brukar.. slocknade på soffan typ direkt när jag kom hem och vaknade såklart när mamma och dom kom hem och är allmänt högjludda och jobbiga. tvingade i mig lite mat och la mig igen! :) skönt att ha fredag och veta att man kan ligga kvar där hur länge som helst utan att behöva göra någon läxa, åka någonstans eller något annat. oooh, jag älskar fredagar!

jag vet att jag sagt att jag inte ska klippa mig förrän i juni, men jag tror att mina planer har ändrats en aning..
efter att ha umgåtts med pauline igår kom vi fram till att hon kan klippa mig eftersom hon är sjukt duktig och
brukar klippa folk på jobbet, så det blir bara att sätta sig där framför henne och klippa av mina kluvna toppar! ;d

imorn - umgås med jannie & titta på melodifestivalen! HEJA NORDMAN! =D
sebbe, se nu till att rösta på honom så gör jag med det så att han vinner!


oooash, jag är förvirrad. men vafan, vem är inte det?

             



when i'm gone, you gonna miss me




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0