we used to be friends

alltså.. nu är det söndag igen & jag har inte alls presterat som jag ville. jag har massa att göra, fast vi har skjutit fram på allt men att sitta på lovet känns faktiskt inte så lockande. så det får bli att göra det nu i veckan!

och om man kanske skulle träna idag? fast mamma ska nog inte till stan så det blir nog ganska svårt kom jag på nu. men kanske om jag ber snällt? (a)


KLASSFEST PÅ TORSDAG!
och alla måste ha något med påsken på sig! :)


one republic - come home (rekommenderar starkt!)


och det där med att vi ska ha en klassdag i växjö har jag nu kollat upp med min kompis fie, som för ett tag sen emigrerade dit :/ men hon gav mig massa med bra förslag som vi kan göra där som t.o.m lasse kan godkänna & så fanns det massa roliga grejer med, detta ska gå i hamn! :)


det var bättre förr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0