warningsign

nu är jag trött, hungrig & ont i huvudet
och allt det blir inte bättre av att man sitter i datasalen med flummiga kompisar
som verkar ha otrolig överskottsenergi, och jag ska jobba efter marcus lektion

jag ser "verkligen" fram emot att jobba från 16.30 till 21.00
menmen, pengar är pengar! :)





jag och emilia ska börja dansa, hon skulle bara be charlotte kolla upp det,
och efter det ska jag bli pantarholmen & ledjas bästa dansare

& så ska oscar bjuda mig och emilia på restaurang, det ser vi fram emot! :D


var och kollade på jannies företag idag på UF-mässan
det här med att trycka t-shirtar är häftigt!

och nu har hon fått "fint" främmande från stockholm.. haha
om jag kunde hade jag tagit honom i benet och svingat honom till kina! :)


nu ska jag läsa lite om djurförsök,
eller ja kanske ska spana in de snygga killarna med linda, elina och nanna? (a)














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0