världens bästa

idag fyller fina elina 18 hela bast och det firade vi med daimtårta & glass! mycket mycket gott, även om man alltid råkar äta för mycket! sen fick hon en liten present med, "ett minne för livet" .. nu väntar vi bara på den stora festen! :)

& så ska plutten till veterinären imorgon ;( jag tycker inte om att min plutt ska dit men han blinkar inte riktigt som han ska på det högra ögat och så dreglar mycket på samma sida. vi har läst på att han kan var förlamad på den sidan, eller kanske är blind. jag håller mina tummar för dig imon twist, för det får inte gå annat än bra!!!

ooh, nu sitter jag här och kan inte annat än tänka på hans besök hos farbror doktor.. fast jag har hittat lite fakta till hållbart samhälle, såp jag har lite att bidra med till vårt grupparbet imon, annars blir viktor lite arg. men nu är jag snart färdig, och ska sätta mig & titta på tv! och är jag extra duktig kanske jag fortsätter att läsa på engelskaboken, har kommit en bra bit nu, för duktig som man är läser man på bussen!

fast inte sen när jag satte mig med jocke, joel & macke. då sjönk min effektivitet.
& det roligaste av allt var att macke glömde att plinga, kanske inte låter så roligt men det var det ..haha!


håll tummarna imon, nats

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0