trött på inget, trött på allt

idag har jag varit duktig och jobbat 12-18! :) noch fick 5 sälj trots att jag satt helt ensam och trots att det inte var torsdag och trots att inte emilia var där och pushade mig! så det kan bara gå bättre & har hittat små vänner där med.

kan alltså sammanfatta med, att på jobbet går det bra nu!
sen att jag har massa skolarbete vill jag inte ens tänka på ;(
men jannie ska hjälpa mig med min uppsats, och det är jag mycket tacksam över! :)

somliga dar
tar jag in vad jag hör
det går kvällar ibland när jag inte
ens undrar vad du gör



det känns som om det inte spelar någon roll vad jag säger eller vad jag gör
för det är dig jag måste säga det till.

& nej, jag gör inte allt som står i min makt.


image18


något som jag är säker på är att jag kommer att sakna atihjärtat när jag kommer till johanna nästa gång. mysigare hund (efter min) får man faktiskt leta efter. jag saknar honom redan.. lilla ati ;(

do you catch me if I fall?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0